Såpa

Hala händer, skurat box och fyllt på spån.
Fint blev det iaf ..
De nya kassa-apparaterna till Black jack borden strulade visst
lite, så det blir genomgång på det på onsdag istället ..
Nu har jag tryckt i mig en feting god macka med skinka, ost,
gurka och paprika. Yummy ..

Nu har jag i alla fall beställt biljetter till Kristinehamn åt gubben
och mig. Mysigt.
Denna gången stannar vi i en vecka och hoppas på lika underbart
väder som vi hade sist vi var uppe. Jag vill börja packa NU !

Det slutade för övrigt med att Sofia sov här, det var mysigt som fan ..
Återigen fired macks och Wii <3

Puss på min fina älskling för övrigt.


Photo by me:  22/3 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0