Lazy eye

Är fullkomligt överlycklig över att min kamera-sladd
dykt upp från ingenstans ! :D
Helt underbart .. Så imorgon blir det massor av bilder,
för jag orkar inte nu ..

Helgen har varit stressig .. FU, kollat tävling - Sofia och Fiffi,
varit allmänt upp och nervänd, varm och trött.
Har kännts som att jag inte fått tiden att räcka till till allt.
Jobbat har jag gjort också, både Fredag och Lördag, nästan
konstant fullt bord trotsm att det inte var så mycket folk inne
på hotellet tack vare vackert, varmt väder och cover-festival.

Dagen har tillbringats på badplatsen med älskling, i soffan med
älskling och i stallet ..
Mikael åkte dock hem tidigare ikväll eftersom att Inga-lill kommer
imorgon.
Har kikat lite på Crossroads lite också eftersom att den gick på
ngn tv1000 kanal och konstaterade då att Brittney Spears har
Lazy eyes ..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0