8 Juli

Ingen skön dag detta.
Vill inte klaga på värmen men när det är
molnigt, 26 grader varmt och klibbigt i luften
är man inte på pepp på att göra någonting alls.
En sjuhelvetes huvudvärk och ont i kroppen på
det, gött.

Var ute en sväng i skogen med ponny plutt. Blev
mycket trav och gallop, vilket han behöver, vilket
resulterade i att både han och jag såg ut som om
vi badat när vi kom tillbaka.
Ponnyn ordandes upp med en avtorkning och sen
fick matte glatt traska hem i värmen också.

Nu ikväll har far min och jag varit ute och kört i
stan litegrann .. Och de två-tre senaste timmarna
har jag spenderat i sängen tillsammans med en
skål flingor, saft och Dexter.

Bra avslut på den inte så sköna dagen iaf.
Imorgon väntas en hetsig dag så nu ska jag krypa
ner under täcket, glo på ett till Dexter-avsnitt och
sova. Troligast är väl att jag somnar medans jag
kollar på avsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0