5 Juli

Beccis har varit här hela dagen <3
Bad, snack, pollen, bak och slappt har det varit.
Underbart att ha den bruden här !

Nu har jag kollat på Dexter, första avsnittet denna
sesongen och ingen får avslöja ngt för den här ska
jag se på tv och vara nervös en hel vecka inför
varje avsnitt !
Underbart.

Jag är för övrigt sjukt trött och ska läsa Ut i vår hage.
Imorgon tänkte jag hoppa lite på min fetponny
och har även planerat att gå på Eclipse med några
brudar. Dessutom kanske jag får (köpa) en extern
imorgon med så jag kan fixa till datorn som inte
vill annat än protestera just nu och jag kan förstå den.
Stackars.

Det är mindre än två veckor kvar tills min enda (?)
sommartripp som går till Kristinehamn ..
Vi slänger in ett "underbart" här också (:
La märke till att jag använder det en del ..

Planerat denna veckan (förutom imorgon) är att ta
sig till hotellet på onsdag-kväll, genomgång av ny
kassa-maskin, det var ngt på torsdag med men jag
kmr inte ihåg vad just nu, folkuniversitetet och jobb
på fredag ..

Intresseklubben antecknar, dags att sova.


På bild är Beccis, tagen av mig 5/7 2010

Kommentarer
Postat av: beexxii

Hihi jag ser lite smått galen ut xD men mysigt var det iallafall :)<3

2010-07-14 @ 11:28:46
URL: http://beexxii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0