Och så gick det till när Blogg-hataren skaffade blogg ..

Gårdagskvällen tillbringade jag hos min kära vän Amanda ..
Eftersom att hon är en sådan blogg-fantast satt hon och kikade på bloggar och visade mig bilder
från olika foto-bloggar.
Och eftersom att jag fotar en del och inte har något liv fick jag för mig att det kunde vara trevligt
att ha någon slags fotoblogg där jag kan visa upp vad jag gör och få lite feedback. Det är dåligt
med det när man bara går hemma och är arbetslös hela dagarna.
Dessutom tänkte jag att detta kunde vara en bra motivation för att få mig att fota mera och mer
engagerat än vad jag gjort på ett bra tag ..



Bilden ovan är fotad från bussen på väg till Kristinehamn den 21:a december..

Kommentarer
Postat av: em

fräsigt att nathis skaffat blogg;D trodde jag inte om dig!

2010-01-30 @ 19:44:26
URL: http://mokonoki.blogg.se/
Postat av: Åsaa

bilden.. mina ögon verkar gilla den.. :DD

Sluta inte blogga eter en vecka bara är du snäll :)

2010-01-30 @ 20:24:30
URL: http://yourhappyface.blogg.se/
Postat av: sarah

trodde inte hlr att du skulle skaffa dig en sådan där blogg;P men den är intressant!

2010-02-23 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0