Uppdatering

Ja, jag erkänner ..
Jag är jättedålig på att uppdatera men jag har bättre saker för mig än att blogga.
För övrigt så är jag förkyld som fan och ögon och näsa rinner. Kommer antagligen
från min vistelse i Gävle i mitten på förra veckan ^^

Hur som helst så kommer bilder därifrån i ett senare inlägg och tillsammans med dom
kommer sjuka bilder från den 16:e som jag bara älskar.
Amanda ligger och sover ijämte mig, mysigt det (= Vi har suttit uppe hela natten och
spelat Tycoon RollerCoaster, så vi har haft jävligt kul och byggt egna nöjesfält .. hehe.

Dock inte lika kul att masa sig upp vid kvart i åtta för att släppa hästarna och upptäcka
att det har snöat ännu mer under natten. Fy fan vad trött jag är på detta.
Tydligen ska ju allt detta vända under nästa vecka och det får vi väl hoppas, det gick ju
knappt att få ut hästarna ur stallet.

Är väldigt stolt över våra svenskar i OS, trodde hjärtat skulle fara ur bröstet på mig i
lördags när Hellner och Olsson knep både guldet och bronset.
Och tjejernas silver igårnatt var också imponerande. Härligt.
Nu är det dags att fixa bilderna från Gävleresan, kommer väl upp om en timme eller så ..

Bilderna är för övrigt tagna på väg hem från stallet den 15:e februari, när min man var
så otroligt snäll att han gick upp vid sju för att förjla med och hjälpa mig släppa ut hästarna.
Älskade man <3


Photos by me, 15/2 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0