Söndag

Blev väckt vid halv sju av en liten vovve som ville ut o kissa ..
Bara att dra på sig kläder och gå ut.
Inte mig emot dock (=
Nu ligger jag och Mikael på soffan och glor på simpsons och äter godis.

Har bestämmt mig för att det blir helrött nästa gång jag färgar, blir spännande
att se hur det funkar .. Men jag har även lite funderingar på dreads ..
Inte a mitt eget hår utan lösa, för att testa bara. Är sugen på att göra något drastiskt.
Hehe ..
Har en bild i huvet hur jag vill ha det men är osäker om jag pasar i det .. Men det finns
väl bara ett sätt att ta reda på egentligen. Men det får blir när pengarna finns.
Den sjuttonde tar jag med mig två söta flickor till Gävle och hälsar på älskade vännen
Joanna Svensson <3



Scylla på bilden; tagen den 6:e Februari

Kommentarer
Postat av: joanna

söta scylla :) längtar tills ni kommer :D

2010-02-08 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0