Snö-gallopp (:

Red min lille ponny i sommarhagen idag. Mycket bus blev det.
Men som vanligt är han allmänt bäst och underbar. Bästa pojkvännen var
med och tog runt 300 fina kort ..
Så jag har valt ut ett par stycken mysiga (:
Bara för att jag är så pepp på att fota så funderar jag på att ha lite fotosession
med mig själv ikväll .. Men vi får se hur det blir med den saken.

För övrigt har jag ont under tungan och har väl luggit konstigt inatt för min rygg
är väl inte helt okey ..


Midnight star ( Lillebror ) & Jag, 8 Februari 2010, Fotograf är Mikael Gunnarsson

Kommentarer
Postat av: Ponnyälska´rn

Är det mycket jobb med en egen ponny?

2010-02-08 @ 17:39:42
URL: http://loveimme.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi Hellerstedt

Fina bilder! Ser underbart ut!!! kram

2010-02-08 @ 18:17:52
Postat av: Nathiis

jättekul var det Sussi, pigg som sjutton var han också :D



Till ponnyälskarn: Ja, det är väldigt mycket jobb med egen ponny, dessutom kostar det mycket med egen häst.

Den måste ju ha mat och du måste ta hand om den varje dag även om det är dåligt väder ^^

2010-02-08 @ 18:36:59
URL: http://nathisandersson.blogg.se/
Postat av: Isabell Hagstadius

Guud vad snyggt träns (L) Måste bara fråga också varför du använder martingal på honom, ser inte ut som du behöver den. Iaf inte på dessa bilderna ;P

2010-12-20 @ 14:34:25
URL: http://heavensbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0