Saknad ..

Går runt och städar i mitt rum, tittar ut och upptäcker att snön återigen vräker ner
med full kraft. Det är i sådana här lägen särskillda minnen poppar upp från igenstans.
Något man saknar så väldigt mycket.
En sådan sak är vår student-resa till Turkiet, Alanya. Även om vi var 11 stycken tjejer
med lika många olika personligheter som delade på tre rum så var det den bästa resan
jag någonsin varit med om.
Alla våra utflykter och påhitt skapade en sån där underbar, varm känsla man bara kan få
tillsammans med riktiga vänner. Även om det fanns vissa man saknade på resan.
Så nu sitter jag alltså här och känner mig sentimental fast jag borde bli klar med mitt rum.
Som för övrigt ser ut som ett rövarnäste. Fick i allafall upp mitt hyllplan som brakade ner
härom natten ..

Ikväll far jag in till Nässjö för att tillbringa kvällen och natten med två av mina älsklingsbrudar <3
Och imorgon är det tänkt att jag ska åka vidare till Vetlanda för att möta älsklingen min
och därefter dra vidare till Sävsjö ..
Så jag skulle tro att jag kommer hem någon gång under Torsdagen.


Bilderna är från vår vecka i alanya 20-27 Maj 2009.

Kommentarer
Postat av: em

ååh shit, tuuurkisk massage. usch, äcklig gubbe!

2010-02-02 @ 11:12:55
URL: http://mokonoki.blogg.se/
Postat av: Nathiis

Hihi, I know ;D

2010-02-02 @ 14:55:09
URL: http://nathisandersson.blogg.se/
Postat av: sarah

saknar som fan, vi måste göra om det ngn gång!

2010-02-23 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0