Pizza, bodaborg och valpvakt

I tisdags hade jag en otroligt mysig kväll med mina underbara brudar <3
Tack för att ni finns.
Det blev pizza, film och chips.
Blev lite småsur i onsdags när mina pengar hade kommit, två dagar sent och dessutom
1000 kr för lite. Men det ordnade sig och jag drog till Sävjsö till min fina älskling och umgicks
med honom och hans kära kusin på kvällen.
Torsdagen spenderades på Boda Borg, även om kroppen protesterar något fruktansvärt just nu
så är det värt att få ha riktigt roligt ibland .. Det var precis vad jag hade också (=
14 stämplar och otaliga blåmärken tog jag med mig hem.

Nu är vi valpvakt åt lilla Scylla som för övrigt inte är särskilt liten längre (= Hon var söt och
skulle promt ligga mellan oss inatt ..



Sarah Nordström                                                                   Amanda Lundquist

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej!:) Fin blogg !(A)

allt bra med dej? :)

2010-02-08 @ 17:38:13
URL: http://evelinaahli.blogg.se/
Postat av: Nathiis

Tack så mycket (= Är nybörjare xD

Jodå, bara bra tack (=

2010-02-08 @ 18:34:11
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0