Massor

Tillbringade onsdagen i vetlanda med min älskling.
Var på sjukan och sen strosade vi runt lite. Hittade skumma is-formationer
som såg ut som liar och fiskar och sånt, det var spännande ..
Älskade hur isen hade hamnat nerför trappan (Längst upp till vänster). Vackert.

Har varit väldigt glad idag, troligen beroende på det underbara vädret. Det var ett tag sen
solen vågade sig fram.
Tillbringade två och ½ timme i stallet, mockade tre boxar, var allmänt social och gav mig
ut på en riktigt härlig ridtur tillsammans med min älskade lilla Poni (:
Han blev livrädd för en skidåkare som kom runt hörnet och skulle först absolut inte gå förbi.
Väl hemma igen satt jag mest och degade, gick sen in på mitt rum bara för att somna lite
på älskade Mikael .. Det var mysigt.


Photo by me , 10/2 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort Nathis :) längtar efter er nu ! <3

2010-02-12 @ 11:31:35
Postat av: joanna

kommentaren var från mig :D haha

2010-02-12 @ 11:32:32
Postat av: Nathiis

Hihi, tack så mycket, vi längtar efter dig också (= <3

2010-02-12 @ 15:41:17
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0