Bättre än allt

Dagen innan jag åkte till Gävle spenderade jag med två av de snyggaste brudarna jag vet.
Två av mina bästa vänner. Och så kan det gå. Vi var på konsum, jag bestämmer mig för att
köpa vindruvor i vanlig ordning.
Vi kommer hem till Sarah, glor på Dark Water och äter massa gott. Då upptäcker jag att
Amanda sitter och försöker stoppa upp sin stora halsbands-berlock i näsan. Hum ..
Jag kastar en vindruva på henne som hon gensat kör upp i näsan. Mina vindruvor tog slut av helt
fel orsak men vad gör det när man får den roligaste kvällen på väldigt länge.
Ja, vi är snart 20 år gamla, kanske något omogna emellanåt, men vi vet i allafall hur man har kul.
Och det är därför jag tycker så mycket om just oss ..
Sen är förståss väldigt många vänner saknade just nu ..
Malin och Lina, känn er jävligt träffade !

När Amanda lite senare kommer att se dom här bilderna kommer hon nog att slå ihjäl mig och möjligen
vända ut och in på mig, men jag bjuder på det. Hon var inte så väldigt förtjust i tanken på att jag skulle
lägga upp dom, men hur kan man inte dela med sig av en sådan sak som otroligt vackra vänner en
helt sjuk tisdagskväll i Februari.
Hon sover så hon har inte sett dom .. Inte än (:


Photos from 16/2 2010
På bild:
Sarah; Amanda; Amanda
Jag själv & Sarah
Nathiis; Nathiis; Nathiis

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAHAHAAHA! du är ju snyggast nathis!:D och sötast!:*

2010-02-23 @ 14:47:41
Postat av: Nathiis

Hihi :D Du är söt som fan, min näsa är bara gigantisk ;D <3

2010-02-23 @ 16:52:18
URL: http://nathisandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahaha, åååååh va underbart! :D:D:D

JAG SAKNAR DIG OCH EER<3

2010-02-23 @ 18:23:30
URL: http://linaee.blogg.se/
Postat av: amanda

Blääääääää. får väl bjuda på det dådå :O.

ni är braaaa!!!!! <3

2010-02-23 @ 22:11:47
URL: http://aamandal.blogg.se/
Postat av: hannaa

galet söta bilder!!

2010-03-01 @ 18:19:30
URL: http://stralmanhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0