24 Februari

Ganska skönt att vakna till sol idag ändå. Känner mig desutom mycket bättre även om jag snorar
som fan fortfarande. Men som sagt så gör solen väldigt mycket när den tittar fram också (=
Och imorgon är väl en resa till Gränna inplanderad och innan det en träff med en otroligt saknad brud
som kommer ända från Åmål.

Nu har jag duschat, fått på mig kläder, kollat mejlen och är snart redo för att åka. Efter stan går jag
direkt till stallet och ger mig ut på en ridtur med min pponnyplutt.
Men fan vad lite lust jag har att gå till arbetsförmedlingen, dom är ju knappast till någon hjälp.

Blir en bild på våran korkade grannes hur eftersom att han råkar bo utanför mitt fönster, men den visar ju
iallafall hur pass härligt vädret är ..



Photo by me, 24/2 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0