23 Februari

Trotts att snön är väldigt vacker och rolig så tycker jag att det räcker nu. Jag vill verkligen inte ha
mer och jag vet att många andra känner så också .. Jag hoppas att det blir som dom säger att våren
kommer efter denna vecka.
Nu ligger jag i sängen och kollar på damernas skicross kval, funderar dock på att förflytta mig till
vardagsrummet och göra lite Oboy och fralla och fortsätta gotta mig i os-sändningarna.

Var ute och red en sväng barbacka med Lillan i skogen. Mysigt men kallt. Min ponny är ju för söt, kliar
på matte bara för att jag ska klia honom tillbaka. Älskar min plutt <3
Tänkte ta ett bad ikväll men kom hem för sent från stallet tyvärr ..



Photo by me: 15/2 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0