Irritationsmoment på Jobbet

Ja, sådana finns det ju en hel del i alla jobb ..
Något jag retar mig på nått så fruktansvärt i
mitt jobb är när kunderna (och då i regel killar/män):

- Får en Black Jack och verkligen på riktigt
tycker att de är SKITDUKTIGA som har åstad-
kommit en BJ.
- riktigt berömmer varandra när någon
får BJ, 20, 21 etc, och talar om hur DUKTIGA
dom är.
- står och svinar sig mot mig när de får bra kort
och skryter om att de kan räkna kort osv.
- får dåliga kort och skäller ut mig för att de fått
dom eftersom att jag vet precis vilka kort som
kommer i vilken ordning osv. osv.
- har t.ex 12-15 och väljer att dra ett kort, det
kommer en 10:a och de förlorar och säger:
"Jag visste att det skulle komma en tia, jag var
helt säker"

Varför tar du kort då dumjävel ?

Och detta är ju bara ett fåtal av de saker som jag
stör mig på (eftersom jag i allmänhet är ganska
negativ mot allt och alla)
och så ska man sitta där
och vara glad och trevlig i alla fall.
Nu tänker jag i vilket fall som helst sova som fan.
Gonatt ^.^


.

Kommentarer
Postat av: Zarah

varför tar du kort då dumjävel!! hahaha klockren xD

2010-12-12 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0