8 December - Ridtur

Hade en riktigt mysig ridtur med älskade ponnyn
tidigare idag .. Gick upp på stora fältet för att han
skulle få käma i lite djupare snö.
Som vanligt piggnar han till däruppe, spetstar
öronen så mycket han kan och när jag sätter honom
i trav ligger han på som ett ånglok och jag kan svära
på att knäna nästan var uppe vid öronen på honom.
Haha, överambisiös ponny xD
Galloppade och travade därefter en runda innan vi
begav oss hemmåt igen (:

Kvällen har tillbringats framför tven med en hel massa
program och nu tänkte jag lägga mig och kika på
Sex and the City ett och två ..
(Vi får väll se hur långt jag hinner innan jag slocknar dock)

Bilden nedan är från idag, Lillebror och Scylla myser
efter dagens ridpass :D <3


Photo by me 8/12 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0