6 December - Rita,Rita,Rita

Allt känns för tillfället lite lättare ..
Jag har fått tillbaka lusten att rita, lite grand
i alla fall. Det blir bara lite enklare grejer och
jag tror att det är vad jag får hålla på med i
nuläget ..
Men de små ideér jag har hamnar faktiskt på
pappret och blir i alla fall på ett ungefär hur jag
hade tänkt mig ..
Det känns bra.

Lite bild-brist på grund av att min bror fortfarande
inte fixat min hårddisk vilket gör att jag inte kan
lägga in bilder på den och det i sin tur gör att jag
inte får lust att ta några ..

Imorgon ska jag börja dagen med att fodra, släppa
ut hästar och kanske rida en sväng innan det är
dags för jobb dagen lång. 11-18 på HundFix.
Hälsa på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0