6 December - Grease

En annan sak som får mig på bättre humör förutom
ett besök i stallet är filmen Grease.
Det är säkert 5:e gången jag ser den nu på typ 3 (?)
dagar ..
Jag vet inte varför men den får mig att må så mycket
bättre när jag mår dåligt. Jag önskar att jag levt under
den tiden. Fina bilar, underbar musik och härlig stämmning.

Minns att jag tittade mycket på just denna film när jag
träffat min fina och började få de där fjärliarna i magen.
Då mådde jag riktigt dåligt över många saker men av
någon underlig anledning (som tidigare sagt) får filmen
mig att må bättre.

Dessutom är ju Olivia Newton-John så underbart snygg
i sissta delen av filmen .. Yummy !



Bilden är stulen från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0