31 December - Årets sista

Gårdagen med tjejerna igår var väl behövlig,
det var längesedan jag skrattade SÅ mycket
åt nästan ingenting alls. Jag älskar er <3
Euroshopper till er alla ..

Så då har vi alltså kommit fram till årets allra
sissta dag och jag har huvudvärk så det bara
skriker om det.
Jobbar i Eksjö ikväll så är det någpn som händelse-
vis skulle befinna er där så kan ni ju hälsa på.
Hoppas verkligen att huvudvärken släpper annars
kommer det bli riktigt jobbigt =/

Mongo är i alla fall grymt söt, han trillar ner från
sitt hus stup i kvarten. Söten.

Nu ska jag försöka ta tag i livet, äta frukost, ta
hand om och rida pollen, duscha och ta mig till
stan för middag osv.

Kommentarer
Postat av: Lejonmyggan

Grått nytt hår 8D

2010-12-31 @ 12:18:59
URL: http://lionmosquito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0