28 December - Pyssel & illamående

Känns som att jag tillbringat det mesta av min tid
idag inne i stan.
Grejade i stallet med Joanna och åkte in till stan med
mor och far vid 2-tiden. Köpte lite färg, lack, penslar
osv. då jag funderat ut en pyssel ide som jag också
genomförde idag eftersom att jag hittade precis en
sådan träbit jag ville ha (dock för liten) i spånboden.

Började må ruggigt dåligt inne i stan och jag tänkte
direkt "magsjuka", eftersom att bror min var dålig i
söndags.
Men det verkar ha varit ett falsk-larm, nu mår jag
ganska bra (förutom den ständiga värken och matt-
heten i kropen)
så jag får väl hoppas att det var så
det var.

Inhandlade även lite annat skit förutom pysselgrejerna
när man ändå for runt med föräldrarna i diverse affärer.
Bland annat en mascara, kudde, påslakan (as-sött
för övrigt)
och två foto-album (:

Här är i alla fall det färdiga resultatet av min syssel-
sättning ikväll. Texten är lite fail men penseln samarbetade
inte riktigt och dessutom fick jag lov att skriva ganska
litet då träskivan var av det mindre slaget.
Men relativt nöjd med resultatet ändå.


Photo & Design by me, 28/12 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0