27 December - Mongo !

Hehe .. Seriöst, vem impulshandlar en hamster
om inte jag ?
Var ute och åkte en sväng i Sävsjö med mannen
min och svängde in vid djuraffären eftersom jag
behövde ett nytt hus till råttisarna (vilket de också
fick, asfint<3)
och då får jag syn på den sötaste lilla
varelse jag har sett ! En liten dvärghamster ..
Och hamster är den ända gnagare jag aldrig har gillat,
jag har praktiskt taget avskytt dem. Men oj ..

Så därifrån åkte jag med bur, hamster och hela kittet.
:D *Lycklig*
Min käre man som brukar vara emot mina inköp (eller
vilja att köpa)
av smågnagare fick vackert erkänna att
den lille var as-gullig ..
Ett namn fick han också den stackarn .. Mongo :D
Av den enkla anledning att det är precis vad han är,
ruggigt klantig i alla fall. Gillar att bitas också (:

Dessutom så liten att han kan bo i matskålen :D


Photo by me/Mikael 27/12 2010

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-12-28 @ 19:57:44
URL: http://drucillafair.blogg.se/
Postat av: Johanna

gu vad söt ^^

2010-12-28 @ 19:58:19
URL: http://drucillafair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0