24 December - Julafton

Hoppas att alla haft en fin jul med nära och kära.
Denna julen blev lugn för oss, har bara varit vi i
familjen + besök av farmor en sväng ..
Har svullat som en gris så nu ska jag sova är det
tänkt (: Tackar för alla fina julklappar också ..
(Och eftersom att jag inte har något bättre för mig gör
jag en lista)


- 2 st 6-pack med fina ölglas
- 2 svarta lyktor med får :D
- en stor grå lykta
- sällskaps-spelet party&co (Spelkväll tjejer?)
- Uno
- Nytt fint grimskaft
- platt-tång
- tights
- 2 triss (Vann 50 kr, whoho :D )
- 2 prydnads-fat
- 2 paj-formar
- en gratängform
+ godis och pengar

Det suger i magen av längtan till söndag då jag äntligen får
träffa min älskade igen .. Jag tror inte att vi har setts på tre
veckor nu. Saknaden är stor.
Ser inte jättemycket fram emot att jobba imorgon men jag
får hoppas på trevligt folk som vill ge mig sina pengar (: heh ..


Photo by me 24/12 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0