22 December - Jkpg & snygga brudar

Har tillbringat min dag med att dels hämta hö till världens
finaste mysponny och sedan åka till Jönköping med otroligt
fina och sankade brudar i form av Lina, Amanda & Emma.
Köpte en kjol och linne (rea såklart) och annat smått och
gott ..
Har verkligen haft en jättemysig dag med många skratt,
flest på grund av Linas idag väldigt skillade bilkörning. Maha.
Lina är ganska bra på att köra på garage istället för in i dem ..
Puss <3

Imorgon tänkte jag ägna min dag åt godis-bak, städning och
julklappsinslagning och se om jag kan få en liten julkännsla
i alla fall, den har inte riktigt infunnt sig.

Bilden är tagen av Lina, redigerad av mig och föreställer
Jönköping by eftermiddag från stadsparken. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0