21 December - Shopping

Ja, idag har Nathiset shoppat loss på JC, maha,
jag älskar rea .. Har införskaffat
- en skitsnygg svart/röd rutig jacka, 150:-
- supersöt vit kjol, 50:-
- ett par ljusblå skjots, 75:-
- en jättesöt vit klänning, 90:-
Lagom priser på kläder det där !

Innan detta hängde jag och Lina på Brinell :D Mycket
trevligt att träffa gamla lärare osv ..
Dock läskigt med alla "barn" .. xD

Imorgon ska jag och far min hämta hem lite hö,
sen tänkte jag ta en ridtur och ta hand om pollen
innan jag tar mig till stan för att dra med fina och
saknade brudar till Jönköping (: Mys ..

Har även ritat lite idag och jag blev lite full i skratt
när jag såg slutresultatet, för min ide från början var
något dock-aktigt, men det blev inte som jag ville så
jag tänkte att "ja, jag slänger in lite alien också".
Slutresultatet (tycker jag) skulle nog kunna vara
Yodas (i Star Wars) dotter xD
Bilden gör dock inte teckningen rättvis eftersom att
jag får ta bilderna med kameran, men ändå ..
Vad tycker ni ?


Picture & photo by me, 21/12 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0