2 December - Lycka !

Fick åka och jobba efter en kort skritt-tur i skogen
med ponnyn igår. Därefter hem för att äta och sedan
åka hem till fina mannen och lämna tillbaka glömd
plånbok.
Tillbringade natten där eftersom att jag, trött som fan
vill jag påpeka, inte orkade åka hem sen.
Tittade på nyaste beckfilmen, jättebra faktiskt, även om
vissa delar i slutet av filmen fallit ur minnet ..
(Nej då, jag somnar aldrig när jag kollar på film)

Skjutsade mannen till ett studiebesök i Hultagård och
hem igen.
Red en sväng med Anna J och Wilda i snön .. Otroligt mys.
Dock lite komiskt att min lilla fjant som snart är 17 år
hoppar och far som en annan gummiboll medans Wilda
som är 3 år och under inridning lunkar på så snällt med
långa tyglar ..
Humm ... ^^

Blev otroligt glad när det hade kommit en avi i brevlådan
så jag kunde åka och hämta mina finafinafina t-shirts som
jag kämpat ihop på tradera :D Fem stycken totalt och de
var så sanslöst mycket snyggare i verkligheten än på bild!
Underbart !


Blider stulna från Tradera ! Men nu är dom miiiiina !

Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

Love 'em!

2010-12-03 @ 09:37:42
URL: http://devinia.se
Postat av: Johanna

Fina :)

2010-12-03 @ 10:56:32
URL: http://drucillafair.blogg.se/
Postat av: Frida

Läckra tröjor! Vad söker du på tradera för att hitta så snygga kläder?:D

2010-12-09 @ 16:17:31
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0