19 December - Födelsedag

Usch, jag verkligen avskyr födelsedagar ..
Och det har jag gjort länge.
Jag hatar när man sjunger för mig och jag
hatar att få paket. Det är liksom inte paketen
jag ogillar utan det där att alla ska titta när
man öppnar .. Därför är julafton bättre för
då är det så många som öppnar paket =P

Men trots det har det varit en bra dag, ganska
lugn ändå. Har inkasserat goaste parfymen,
Bruno Banani pure woman, 1900 kr och en
grym sackosäck :D *Bästa*

Kvällen hos Sarah och Isak igår var as-bra,
öl vänner, kortspel, god mat osv. Kärlek på er !
Fick nya fina akvarell-färger och block, två
flaskor vin och dasspapper som matchar mitt
halsband (Shit hapens), höhö ..
Bugar och bockar !

Har pratat med finaste i telefonen länge och
bara njutit av rösten. Jag saknar dig så det
gör ont <3
Och imorgon förmiddag måste jag ta mig till
stan och springa massa ärenden. Känns som
att jag har på tok för mycket att göra ..


Photo by me 15/12 2010

Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

Du är så fin, så fin!

2010-12-20 @ 00:29:31
URL: http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0