15 December - Vänner

Idag (klockan är över tolv men det skiter jag i) har jag
alltså varit hos arbetsförmedlingen. Tydligen är jag redan
inne i den andra garantin och har fått ett godkänt beslut.
Bra att de säger olika saker jämt ..
Har även lyckats inhandla en julklapp till lilla mormor ..

Har lyckats bli ganska bra med förkyld och bara hoppas
på att det går över snabbt som fan, jag orkar inte vara
sjuk nu också ..
Jag har på tok för mycket att tänka på som det är.

Tidigare ikväll pratade jag med Sarah och vi lyckades komma
fram till att vi faktiskt inte har så många vänner som vi trott
att vi har xD I alla fall inte som befinner sig i närheten.
Men inga sura miner för det, vi klarar oss med dem vi har
oavsett avstånd <3
Och för att snabbt och smidigt glida över till något helt annat
så längtar jag till imorgon ..

Jag saknar min älskling, vill hålla om dig, pussa på dig och
bara vara ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0