15 December - Ingen ork ..

Det är mycket klagande från min sida nuförtiden
tycker jag .. Fast jag kanske alltid varit sådan ?
Jag har i vilket fall som helst ingen lust alls att åka
till stan och kolla efter julklappar och lämna in lapp
till arbetsförmedlingen ..

Men jag blir så illa tvungen för pengarna behövs ju
verkligen. Dessutom måste jag fråga varför i hela
helvete jag inte fått någon info om vad som händer
med mig nu eftersom det här var sista dagen på
ungdomsgarantin ..

Skulle tydligen få gå på ett möte och få info om
en annan garanti (som uppenbarligen fungerar precis
likadant men har ett annat namn)
som jag nu skulle
ingå i .. Men icke.
Och sist jag var på uppföljning försäkrade tjejen att
jag skulle bli kontaktad innan sissta dagen så att jag
slapp tänka på det .. Men icke där också.
Fan vad trött jag blir på dom :(

Jag hoppas i alla fall att det dimper ner två paket i
lådan idag i alla fall så att jag har lite att glädjas åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0