14 December - Coca Cola och Daim

Det är många tankar som trängs i huvudet på mig nu ..
Det är en väldig tur att jag bara ska ha mina närmsta
fina vänner runt mig i helgen (även om vissa kommer
att saknas)
eftersom att jag just nu kan upplevas som
ganska borta och virrig.

Hade nog inte klarat av någon fest med massa människor.
Så jag trivs med det som komma skall men är fortfarande
orolig i sinnet och sover väldigt dåligt.

Jag försöker allt jag kan för att hålla humöret uppe för er
skull, jag finns alltid här och jag vet att ni vet det.

Har idag införskaffat en av pappsens presenter, daim,
cola och tre underbara filmer.
- Ace Ventura
(Den galloperande detektiven rider igen)
- School of Rock
(Jack Black <3<3<3<3)
- Bröderna Grimm
(*Dreggel*)

Så nu ska jag försöka skämma bort mig lite och sluta tänka,
och vad vore då bättre än Jim Carrey ?
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0