- Full hårddisk ..

Min bror har fått låna min hårddisk ett ett par omgångar
och nu under vistelsen i Kristinehamn upptäcker jag att
den är knökafull. Det finns ca 1,5 gig lats kvar av de 500
som går in på den ..
(Innan han la in något var den knappt halvfull)
Därför undrar jag förståss vad fan det är han har lagt in.
Har hittat två mappar på 77 resp. 78 gig. Vad är det som
tar sådan plats ?
Vill inte lägga in de nya bilderna förrän han kommer hem
och rensar bort sin skit eftersom jag har märkt att det kan
börja fippla om det är för lite plats kvar ..

Blir förmodligen en sväng till Sävsjö ikväll eftersom min
man hade glömt sin plånbok i bilen igår. Bra där ^^
Och antingen denna alt. nästa vecka kommer ett paket till
mig som jag längtar oerhört mycket efter ! :D

Funderar nu på att rita ..
Men jag behöver tips på vad jag ska rita då fantasin tryter ..



Kommentarer
Postat av: Giz

sv: awwwww så myyys^^ tamråttor är det underbaraste husdjuret man kan ha:) Är det honor eller hanar du har:)?

2010-12-01 @ 12:44:59
URL: http://SweGizmo.se
Postat av: Giz

sv: åh, vad synd:/ tyvärr är ju tamråttor inte långlivade direkt.

2010-12-02 @ 11:40:03
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0