Nathisens Klagan ..

Ja, jag tänker klaga .. Och gillar ni det inte så behöver ni inte läsa.
Är hemma efter ännu en jobbnatt.
Jag har ont i ryggen
Jag har ont bakom öronen
Det tjuter i mina öron
Min nacke är i princip av
Mina smalben, vrister, knän och höfter värker
Jag hatar när korkade black jack spelare hetsar
Jag hatar att folk seriöst fortsätter att försöka få
med mig hem när jag poängterar flera ggr att det
inte ligger i mitt intresse och att jag har pojkvän
Jag hatar att det är en förbannad flugjävel på mitt
rum som hemskt gärna vill vara i mitt öra
Jag hatar också att jag saknar min älskade man
så att det gör ont just nu, var här ! <3

Nu är jag färdig, nu ska jag läsa Elvis, eftersom att
jag köpte nya numret av Sarah idag :D <3

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0