7 Augusti och en utekväll

Igår var det utekväll i Jönköping med brudarna för att fira
Amandas 20:de år.
Vi började på Pallas Athena med en gudomligt (höhö) god middag
bestående av kyckling och kött på spett, diverse annat kött och
fisk, såser, sallad, vitlöksbröd, öl och potatisgratäng.
Rekomenderar varmt.
Blev underhållna av en magdanös också, jag kanske inte gillar
jättemycket att få bröst skakade i ansiktet på mig när jag äter men
hon var väldigt duktig (:

Vidare till Bongo för att spendera större delen av kvällen där.

Nu ska jag vila en stund till innan jag börjar jobba, pallar inte
egentligen, men jag kommer att gilla det när jag får lön ..

Random bilder från kvällen:


Bilder tagna av mig samt andra brudar 6 Augusti 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0