5 Augusti

Därför att idag är det denna underbara männsiskas födelsedag.
20-års dag för att vara exakt.
Jag älskar dig Amanda, det vet du <3




Update:
Nu är det nästan en månad sedan jag skrev, men jag har haft semester från
bloggen.
Under tiden har jag hunnit med en hel del.
- Ta körtkort
- Jobba
- Fara runt överallt
- Varit i Kristinehamn <3
- Liseberg
- Spela minigolf
- Köpt ritplatta
- Rida
Och allt annat man gör på Sommaren :D

Imorgon väntas folkan sen umgås med Amanda. Framåt eftermiddagen tar vi
oss till Jönköping för att käka och sedan supa skallarna av oss på Bongo för
att fira Amandas födelsedag.
För en gångs skull är jag sjukt taggad för att gå ut, stort plus att det bara
är brudarna med, längesen nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0