24 Augusti - Regn

Den här dagen har verkligen varit sämst.
Jag kan inte andas genom näsan för den är
täppt, och jag kan inte andas genom munnen
för halsen är svullen ..
Jag orkar knappt sitta upp och jag har jätte-
mycket huvudvärk .. Tycker synd om min fina
man som också blivit sjuk, det är väl mitt fel ..
Igen ..
Regnet suger, det har nog gjort mig mer sjuk idag.
Så hela dagen har jag luggit i soffan och vältrat
mig i självömkan ..
Lyckas ta mig ut på två kortisar för att ta hand om
älsklingspollen <3
Men nu kryper jag ner i sängen, ser en film och
sover.

Men egentligen är ju regn ganska mysigt, när det
smattrar mot rutan och man ser en film med
en kopp te och inte behöver gå ut ..
Inte idag dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0