24 Augusti - Blöta skor

Har dragit på mig halsont också ..
Det här känns ju väldigt bra.
Började spöregna vid tolv också, så det var bara att
slänga sig på cyklen upp till stallet. När jag väl kommer
upp är jag dyblöt, hämtar in tre hästar och när sissta
hästen är inne och man ska börja mocka skit så kommer
solen fram (?) ..
Jävla väder ..
När jag sen ska sätta mig på cyklen och ta mig hem så
kommer återigen spöregnet, dessutom får jag motvind så
att cyklen nästan står stilla.
Vid farthindret kommer en volvo och kör in i en jätte-
vattenpöl (vilket han inte behövt eftersom att det inte kom
några andra bilar så han hade kunnat svänga ut) så han
blöter såklart ner hela mig ännu mer ..

Så nu sitter jag i soffan, kollar på tecknat och dricker te.
Känner mig dessutom ännu sjukare än förut.
Bra dag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0