22 Augusti - Svarttorp

Nu har det väl i och för sig hunnit bli den 23:e men vafan ..
Jobbet sög .. Fick tampas med huvudvärk, en förkyld näsa
som inte ville samarbeta och jobbiga människor som promt
insisterar på att jag ljuger om att jag har och pojkvän eller
absolut tycker att jag ska skaffa barn ..

Följde i alla fall med Lillan på tävling i Svarttorp efter några
få timmars sömn, men det är det värt.
Idag var de på hugget som fan, Anna var taggad och Mirran
hoppade som en katt och allt flöt perfekt.
I individuella LC (90cm) knep de 4:e platsen, och laget som
också gick i en LC fick delad vinst med Jönköping och Grankärr (?).
Måste säga att jag tyckte de hade en skum bedömning på
lag-klassen då de endast dömde felen och ingen tid.
De tre lag som kom till omhoppning fick alla minst tre felfria
ryttare (vilket var det antal som räknades) och hamnade
därför på samma poäng .. Menmen ..

Skitsnygga ritter av alla i Nässjö-laget och härligt kämpat (=
Bjuder på lite bilder på Anna & Mirran samt en bild på laget ..


Photo by me 22/8 2010

Kommentarer
Postat av: Johanna Troedsson

jätte fina bilder :)

mvh Johanna/Drullan

2010-08-23 @ 19:00:12
URL: http://Drucillafair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0