21 Augusti - Hoppa

Tänkte att jag skulle vara smart igår och vara
uppe längre så jag kunde sova lite längre nu på
morgonen eftersom jag jobbar inatt ..
Hade kunnat bli lyckat om det inte vore så att jag
ändå vaknar vid nio och inte lyckas somna om.
Så jag får väl försöka vila lite innan jag börjar sen.
Suger att jag har blivit sjuk nu också.

Idag har Lillan och jag hoppat lite i padocken eftersom
att hon ska tävla imorgon. Tog ett par skutt på 5½:an ..
Beson var jätteduktig idag :D Inget krångel och inget
hetsande .. Hur skönt som helst !

Som sagt jobb ikväll och imorgon ska jag med Lillan
när hon tävlar i Svarttorp. LC + LC lagklass (=

Bilderna är på Beson efter ridturen idag, finast <3


Photo by me 21/8 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0