18 Augusti

Sämst på uppdatering i alla fall ..
Lillan och Mirran var jätte duktiga i Gränna i
lördags, ett stop på en helvit oxer, blev lite
missförståd. 
Annars en skitsnygg ritt. Duktiga flickor.
Igår agerade jag taxi åt min käre man, körde
honom till Sävsjö och sen stannade vi till hos
Svamp och Erika och blev kvar där kvällen ut.
Käkade as god mat i, tro det eller ej, Stockaryd.
Synd att ett sådant ställe ligger i en by/stad/ngnting
som den ..

Såg "Valhalla rising" också .. Känner ni för att slänga
1,5 timmar av era liv i sjön så kan jag rekomendera
den ..
Om det inte var det sämsta jag någonsin sett så är det i
alla fall fruktansvärt nära, inte värt !
Jag och Erika höll på att få Krupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0