13 Augusti - Fredag den 13:e

Känns ju stabilt ..
Folkan idag igen, sitta i tre timmar och glo,
det känns inte nödvändigt alls. Jobba ikväll
också ..
Jag har i alla fall världens snällaste far som
tar motorcyklen i spöregnet till jobbet och
lämnar bilden hemma (:

På tal om vädret så är det som sagt spöregn,
stackars lille ponnyn som går ute i hagen nu.
Blir till att ta in dem så fort jag kmr hem från
stan ..
Skos ska han göra idag med lille skrutt, så vi
kan ge oss ut och röja i skogen igen ..

Imorgon bär det av till Gränna med Lillan,
första lokala tävlingen för hennes del, roligt !
Härligt att komma ut och kolla ponny-tävlingar
igen.

Nu ska jag sätta lite fart och det blir en bild från
Kristinehamn bara för att det är så vackert och
för att jag saknar det så satans mycket ..


Photo by me 21/7 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0