12 Augusti - Film och Kossor

Sov i Sävsjö hos Gunnar igår.
(Och för att klargöra med en gång, Gunnar är
min pojkvän och han kallas bara Gunnar, heter
Mikael )

Mycket mysig kväll som började med en timmes
tupplur i hans soffa xD
Sen film hos Svamp och Erika, sen åkte vi runt en
timme, lyssnade på musik och tittade var Gunnsan
hade bott. Kollade in slottsruinen i mörkret också.
Inte kul, heh ..
Kom hem och kollade på film igen, jag somnade.
Men eftersom jag såg filmen kvällen innan så
gjorde det inte.
Kollade även på film imorse innan vi gav oss ut
och åkte på småvägar i skogen, hälsade på kossor,
hästar och såg massor av mysiga hus.
Såg även en bebis-korre :D
Åkte hem vid halv fem och drog direkt till stallet.
Kvällen har jag tillbringat vid datorn, trött i huvudet.

Kick Ass - Såg hos Svamp och Erika, se den. Trodde
verkligen att det skulle vara en skitfilm när vi började
se den men fan vilken underbar film.
Action/Komedi skulle jag vilja säga ..

Trollkarlens lärling - Jag har aldrig i hela mitt liv sett
Nicolas Cage så jävla snygg. Ruggigt snygg.
Jättebra film som jag tyvärr såg i halvkass kvalitet så
det blir till att se den ännu en gång sedan.
Men som sagt skitbra.

Role Models - Fruktansvärt rolig film med Seann William Scott
och Paul Rudd i huvudrollerna. Även den as-rolig och
jättevärd att se.


Bilderna är stulna från Google.se

Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

Kick-ass kicks-ass! Grym film. :D

2010-08-13 @ 00:06:55
URL: http://devinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0