Sarah 20 bast <3

Igår var det Sarahs 20-års dag.
Grattis underbara människa.
Dagen och kvällen hos Annelie, som även hon blev
firad eftersom att hon blev 19 den 24 Mars, var riktigt
lyckad med mys, prat, skratt, spel, god mat och vänner.
Som om inte detta var bra nog var festen på Ivan skitkul :D

Fick dock inte så mycket sömn inatt, somnade nog runt halv sex
imorse tror jag, vi kom hem vid kvart i fyra.
Under den minuten jag skulle kolla om dörren var låst hann
Gunnsan lägga sig i foster-ställning, somna och lämna omkring
20 centimeter till mig att ligga på och efter ett par väcknings-
försök och nedfallningar från sängen gav jag upp, tog mitt täcke
och kudde och la mig på golvet och kallt som fan var det ^^
Så efter att ha lyssnat på hans snarkningar i en timme eller något
lyckades jag somna och vid nio kunde jag krypa upp i sängen igen ..
Så på grund av en massa öl och dålig sömn har det varit en trött
och slö dag ..

Saknar redan min fina och kommer nog inte få träffa honom på ett
tag heller .. Och några bilder orkar jag inte med ikväll så det får bli
imorgon ..

Kommentarer
Postat av: salaaah!

lägg upp lite bilder från fetsen?:D <3

2010-04-23 @ 20:00:28
Postat av: Nathaaaas

Salaaaah ! Ja' Skhaaa ^^ :D

2010-04-24 @ 08:12:21
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0