Kasta loss

Ja, återigen ..
Jag är dålig på att lägga upp bilder och skit.
Men ärligt talat så är jag för lat för att lägga in
bilder i datorn och redigera även om det är något
av det roligaste jag vet.
Men nu har jag i alla fall pillat ihop lite bilder från den
17/4 .. Alltså från i lördags.
Jag, Sarah och Becca spenderade kvällen med att ta
oss till pinnen för att titta på Kasta loss (f.d. Sinkher,
ingen sympati och allt vad de hetat) och kikade sen
även på Jens Proud ..
Isak var knepig att få bilder på där han satt och gömde
sif bakom trummorna men jag knep honom på några
bilder.



Photo: Me 17/4 2010

Kommentarer
Postat av: Eddie /kastaloss

fan vilka schysta bilder du har knäppt Nathis! Asbra jobbat!

2010-04-22 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0