..

Någon ringer in till P3 och önksar denna fruktansvärda låt.
Lyckeli (stavning?), den låten som är med i New moon ..
Jag hatar den, asdålig, kan inte vara sämre.
Så, nu fickjag ur mig det, tack.
Fan vad kommatecken jag använder.

Nu tittar solen fram här, fan va härligt. Jag som trodde att det
skulle bli en massa regn och sånnt.
Tror att jag ska ta och gå ut en sväng med Zippet snart innan
det är dags att åka till stan, folkuniversitet nästa. Tydligen ngt
seminarie om friskvård jag måste gå på ..
Jag som tänkt följa med Lillan på dressyr-träning i lövhult.
Menmen ..

På lördag är det fest, min älskade underbara Sarah fyller ju
systembolag (= Vad önskar du dig ? <3

Var tvungen att slänga upp de här aldelles underbara bilderna
på min lilla ponny tagna 20 Mars.
Och ja, han är fet .. Jag vet det men vi jobbar på att rätta till det.



Foto by me, 20/3 2010

Kommentarer
Postat av: Julia

snygga bilder och mysig ponny :)

2010-05-05 @ 14:30:26
URL: http://ridskon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0